• Bernd Schulte hoveniers- en bestratingsbedrijf levert al 40 jaar Kwaliteit en Vakmanschap
  • Kunt u zich niet voorstellen hoe uw tuin kan worden? Wij kunnen uw tuin in 3D ontwerpen
  • Ook voor beplanting en bomen van goede kwaliteit kunt u bij ons terecht
  • Schanskorven zijn onderhoudsvriendelijk, modern en sfeervol en kunnen op maat gemaakt worden

Betaling, verzending en levering

U heeft een of meerdere product(en) uitgezocht dat u graag wilt kopen en deze in het winkelwagen geplaatst. Wat nu? 

Stap 1. Betaling     

Nadat u uw producten in het winkelwagentje heeft gedaan komt u op de bestelpagina met uw gekozen product(en), hier heeft u de keuze om te gaan afrekenen of dat u verder gaat winkelen. Drukt u op ’verder naar bestellen’, dan komt u op de pagina waar u kunt inloggen. U heeft de mogelijkheid om een account aan te maken, zo hoeft u de volgende keer alleen maar in te loggen en niet alle gegevens weer opnieuw in te vullen. Maar u heeft ook de keuze om zonder te registreren uw producten af te rekenen. Nadat u bent ingelogd of uw gegevens heeft ingevuld kunt u het product afrekenen. Wij bieden meerdere opties aan met betrekking tot betalen. Al deze opties gebeuren in een veilige betaalomgeving. De verschillende opties zijn:

  • Ideal: hiermee kunt u uw bestelling direct afrekenen in uw eigen bankomgeving en wordt u bestelling direct door ons in behandeling genomen.
  • Overboeking: u kunt ook het verschuldigde bedrag naar ons overmaken. U krijgt dan van ons de gegevens voor de overboeking. Zodra het bedrag binnen is zullen wij zo spoedig mogelijk uw bestelling verzenden.
  • Paypal/ creditcard: u kunt uw product afrekenen door middel van uw paypal account. U betaald dan veilig, snel en gemakkelijk met uw creditcard of paypall tegoed.
  • MisterCash: is het betaalsysteem voor onze klanten met een belgische bankpas.
  • Podium Cadeaukaart: u kunt bij ons betalen met het Podium cadeaukaart. Voor meer informatie ga naar de website van podium cadeaukaart.

Stap 2. Verzending

De kosten voor verzending van het product zijn voor rekening van de koper. De kosten voor retourzendingen nemen wij voor onze rekening. Wij berekenen de verzendkosten (binnen Nederland) aan de hand van het gewicht van het pakket:

  • Brievenbuspost: Voor deze categorie is er geen Track & trace mogelijk! De verzendkosten voor een enveloppe tot 250 gram is € 1,99 en voor een brievenbuspakket met maximale afmeting: 38 x 26,5 x 3,2 cm is de verzendkosten: € 4,65. 
  • Pakketten die niet door een brievenbus passen:Verzendkosten voor het standaard formaat pakket (100 x 70 x 50 cm en max. 30 kg) is € 6,95 en voor groot formaat pakket XL (175 x 78 x 58 cm) is het € 9,75.
  • Mocht u meerdere producten bestellen, dan wordt eenmaal de hoogste verzendkosten in rekening gebracht. Heeft u bijvoorbeeld twee producten in bestelling, een met verzendkosten van € 1,99 en de andere van € 6,95. Dan betaalt u eenmalig € 6,95.

Al onze prijzen zijn voor verzending binnen Nederland en inclusief 21% BTW. Voor bestellingen met afleveradressen in Belgie en Duitsland zijn de verzendkosten (geen brievenbuspakketjes en geen postbusnummer mogelijk) voor een standaard pakket € 11,95 en voor groot formaat pakket € 14,75. Deze bedragen zijn inclusief 21% BTW.

Heeft u een afleveradres buiten Nederland, Belgie en Duitsland? Vraagt u dan via het contact formulier naar de mogelijkheden en prijzen.

LET OP! Wilt u NIET dat de postbezorger het pakketje bij uw buren aflevert? Of wilt u het pakketje liefst afhalen bij een PostNL locatie bij u in de buurt? Laat dit ons direct na uw bestelling weten via het contactformulier en wij zullen hiervan een melding maken bij de postbezorger. Vermeld in uw bericht altijd het bestelnummer.

Wij verzenden en verpakken onze producten met uiterste zorg, maar het kan voorkomen dat door verzending het product beschadigd raakt. Als dit bij u het geval is, meld dit dan direct (binnen 5 werkdagen) aan ons door middel van het contactformulier onder vermelding van factuurnummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op over de verdere afhandeling.

Stap 3. Levering

Zodra de betaling verwerkt is zullen wij het product verzenden via PostNL. Als u kiest voor overboeking dan kunnen hier enkele werkdagen overheen gaan. Bij ideal en de overige betaalmethoden is de bestelling direct betaald en wordt het zo spoedig mogelijk verzendklaar gemaakt en krijgt u doorgaans het pakket binnen één tot drie werkdagen (ook zaterdagbezorging) in huis. Hiervoor zijn wij wel afhankelijk van de bezorger en het kan voorkomen dat uw pakket een dag of twee later arriveert. Duurt het langer dan 4 werkdagen dan adviseer ik om contact met ons op te nemen, wij zullen dan contact opnemen met de bezorger. Bestellingen met afleveradressen naar Belgie en Duitsland kunnen langere levertijden hebben.

Zodra het pakket bij PostNL is krijgt u van ons een e-mail met een zogeheten track & trace code, zo kunt u uw pakket volgen. Mocht u op het moment van bezorging niet thuis zijn, zal de koerier een bericht bij u achterlaten. Op dit kaartje staat een code waarmee u via internet de bezorgdag en locatie kan wijzigen. Mocht u dit niet gebruiken dan zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw aanbieden. Wanneer de koerier er er ook bij de tweede maal er niet in slaagt het pakket bij u of uw buren (wilt u absoluut niet dat het pakket afgeleverd wordt bij de buren, neem dan direct na uw bestelling contact met ons op) af te leveren, dan wordt het pakket naar de dichtsbijzijnde afhaallocatie van PostNL gebracht. Hier kan u in het bezit van een geldige legitimatie, vanaf de volgende dag en binnen 3 weken afhalen.